מספר וירטואלי וגואלס

מספר וירטואלי וגואלס

Businessman hand working with a Cloud Computing diagram on the new computer interface as concept

מספר וירטואלי

מספר וירטואלי וגואלס

מספר וירטואלי וגואלס

מספר טלפון וירטואלי, הוא מספר טלפון קווי (כמו של בזק) ורגיל למראית עין. ייחודו הוא בעובדה שאין לו שיוך קבוע למכשיר טלפון מסוים.

ניתן לקבל ולהוציא שיחות בארץ או בחו"ל למספר טלפון רגיל נייח (לדוגמה: בזק) ,לכל מכשיר סמרטפון (טלפון חכם), לחבר אותו למערכת אחרת, לדוגמה ל Google Analytics וליצור אירועי התקשרות – גואלס(יעדים – Goals).

אנחנו ב UpMaster יודעים לקשר Google Analytics למספר וירטואלי בצורה כזאת, שכל שיחה נכנסת רושמת ב Google Analytics כיעד (Goal). כך בעל העסק תוכל להחזיק יד על הדופק ולקבל תמונה מלאה על כמות לקוחות פוטנציאלים שיוצרים קשר עם העסק ולקבל החלטות עסקייות משכוללות/חכמות.

מרכזייה וירטואלית של UpMaster מספקת מספרים וירטואליים מ-64 מדינות ולמעלה מ-1000 ערים בעולם.
מספר הטלפון הוירטואלי של UpMaster מספק ללקוחות עסקיים מספר טלפון בעיר מגוריהם (מספר בעל קידומת מקומית) גם אם אינם נמצאים במקום באופן פיזי, כדי שהלקוחות של בעל העסק יוכלו ליצור עמם קשר במהירות ובנוחות.

אבל מה אם אנחנו רוצים להתקשר חזרה לאותם לקוחות? מה אם אנחנו רוצים שהמספר הטלפון שיופיע על מסך הטלפון שלהם יהיה אותו מספר הוירטואלי המקומי שלנו? ב- UpMaster זה אפשרי!
אם לדוגמא המשרד שלנו נמצא בתל-אביב ויש לנו מספר טלפון וירטואלי גם בתל-אביב וגם בניו-יורק, ניתן להגדיר בקלות שכשנתקשר ליעדים מקומיים בישראל, יופיע המספר התל-אביבי, אך אם נתקשר לארה"ב, יופיע המספר הניו-יורקי באופן אוטומטי, ולקוחות או חברים יזהו אותנו וגם יוכלו להתקשר חזרה בקלות.

לקוחות יקרים, היפרדו לשלום מכל הדרכים הקונבנציונליות והיקרות לחייג לחו"ל דרך ספקי הטלפון השונים. בזכות השינויים והפיתוחים שנעשו בטכנולוגיית ה-VoIP, ביכולתכם לרכוש שירותי טלפון וירטואלים במחיר זעום לעומת מה שאתם משלמים כיום על הוצאות התקשורת שלכם לחברות הטלפון המסורתיות.

בנוסף, ניתן ליצור מיתוג קולי לעסק על יד קריינות מיקצועונית. להגדיר מוזיקה עם קול כמענה קולי בקו וירטואלי.

קריינות למספר וירטואלי עובד בפורמט:

  • WAV
  • 16 Bit
  • 8 Hz

קישורי עזר לקריינות:

להוריד מוזיקה ללא תשלום ברחובי אינטרנט או באתר…
המרה לפורמט נכון, אפשר להשתמש באחד משירותים און ליין באינטרנט…

שינוי גודל גופנים