מרכז מידע

מחקר מילות מפתח

  • גוגל שופינג בישראל

    תחום השוואת מחירים, גוגל שופינג כפלטפורמה חדשה, לבצע השאות בזמן החיפוש בגוגל לגולשים והגדלת תנועה לבעל חנויות און ליין.
  • מה גוגל יודע עליך?

    גוגל אוספים מידע על כל משתמש דרך כלים שונים. מכיוון שאף אחד מגולשים לא קורא את תנאי שימוש, אנחנו עשינו בשבילכם העבודה המעמיקה
  • מטרות ויעדים

    מטרות ויעדים

    בחירת מטרות שיווקיות מהלך חשוב לא פחות משיווק בגוגל עצמו. הבחירה הנכונה מבטיחה שימור מושאים וכסף של העסק בהמשך.
  • בחירת שם לדומיין

    בחירת שם דומיין

    בחירת דומיין, מהלך חשוב ביותר מכיוון שהדומיין ילווה את העסק שנים רבות וכדאי לבחור דומיין תואם לדרישות קידום בגוגל ופייסבוק.
  • מחקר מילות מפתח

    מחקר מילות מפתח

    מחקר מילות מפתח הוא תהליך סקירת שוק קיים של הלקוח ובחירת כיוון שיווק בעסק למספר שנים קדימה. מומלץ לבחור מילות מפתח ממוקדות כמה שיותר.
  • קובץ Hosts

    קובץ Hosts

    קובץ Hosts מאפשר לנו לעבוד על אתר חדש שאנחנו יכולים לגשת אליו רק מהמחשב שלנו מבלי שהוא באוויר וחשוף לגולשים
  • חזון החברה

    חזון החברה

    עולם שבו אפשר לשמוע מוזיקה ברדיו או לראות חדשות בטלוויזיה בלי הפסקות פרסום, לקרוא עיתון בגלל שמעניין אותנו בלי ש"ידחפו" לנו מוצרים ושרותים שאין לנו צורך בהם.
שינוי גודל גופנים