דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני

כחלק מתהליך שימור לקוחות, חשוב ביותר לא רק לגייס לקוחות חדשים(לדוגמה דרך קידום אתרים), אלא גם לשמור על לקוחות קיימים.

כחלק מעבודה שותפת בשיווק דיגיטלי, דיוור אלקטרוני(שליחת ניוזלטרים) הינו כלי יעיל שמאפשר לקדם את שימור הלקוחות.

הערוץ השיווקי

באמצעות הדיוור האלקטרוני, ניתן לעדכן לקוחות או גולשים במבצעים, הנחות והצעות בלעדיות אותם מציע העסק. הכלי מאפשר לבדוק לעומק אינטראקציה של לקוחות שחזרו דרך דיוור האלקטרוני לאתר העסק. ניתן לקבל פרמטרים של קידום, כמו למשל: כמות ביקורים, המרות, יצירת קשר או כל פעולה אחרת לעסק.

חשוב ביותר לדעת לעבוד נכון עם לקוחות וגולשים כדי לא "להציק" יותר מדי לקהל היעד שלכם. שימוש מוגזם או מוטעה בדיוור האלקטרוני יכול לגרום למצב שבו הגולש מוריד את עצמו מרשימת התפוצה.

טיפים לעבודה עם דיוור אלקטרוני

כמו כן, מומלץ לקבל מהגולש הסכמה ברורה לקבלת הדיוור האלקטרוני מבית העסק ולהשאיר לו אופציה לבטל את הדיוור בכל רגע נתון. פרקטיקה מקובלת במקרים אלו היא צירוף קישור בתוך כל דוא"ל להורדה מרשימת התפוצה.

הדיוור האלקטרוני חייב להיות מעוצב בהתאם לסיגנון מיתוג של העסק ולשדר אמינות ומצב רוח טוב, על מנת להעניק לגולשים ערך מוסף ולהימנע ממצב שגולש מבטל את ההרשמה. ניתן להשיג זאת בעזרת עיצוב ייחודי ומקצועי של דיוור אלקטרוני, התואם את המיתוג של העסק, ומכיל תוכן עדכני ומעניין שעשוי למשוך את הגולש לתעניין במה שלעסק יש להציע לו.

אנחנו ב UpMaster יודעים ומתמחים בצבירת רשימות תפוצה מאתר הלקוח שבנויה בצורה נכונה ונבונה. אנו נייסע לכם לייצא את הרשימה של הלקוחות שיצרו קשר דרך האתר לרשימת התפוצה(שוב כמובן בהסכמתו של גולש), וננסח עבורכם מסר שיווקי מתאים, תוך כדי פילוח הגולשים לפי פרמטרים שיווקיים שונים, וביצוע ייבאו של הרשימה לדיוור האלקטרוני של הלקוח.

שינוי גודל גופנים