מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח

תנועה ממוקדת של לקוחות

כל בעל העסק רוצה לקבל תנועה ממוקדת של לקוחות חדשים לעסק. לכן ההמלצה החד משמעית היא ליצור ערוץ שיווקי לעסק(במילים פשוטות "לקדם אתר"). אתר הוא ערוץ שיוקי מצוין המספק לקוחות חדשים, אבל במחקר מילות מפתח חובה לבדוק לעומק מספר נקודות.

מה סוגי הביטויים לקידום(אורגני וממומן)

לכל ביטוי באינטרנט יש נפח חיפוש ו"ערך כלכלי", כלומר:

ביטויים מילה 1

לביטויים של מילה אחת יש נפח חיפוש גדול אבל מעט אנשים רוצים להזמין דברים. לדוגמה "שולחן", "עיצוב" וכדומה. במילים אחרות זה יכול להיות נוער שמחפש באינטרנט מה זה עיצוב או שולחן. לא בהכרח לקוח פוטנציאלי.

ביטויים מילה 2-3

לביטויים מילה 2-3, באורך 2-3 מילים יש נפח חיפוש בינוני אבל סיכוי טוב יותר שאנשים רוצים להזמין שירות/מוצר. לדוגמה "לקנות שולחן", "לעצב בית" וכדומה. במקרה הזה הגולש אומר בעצמו מה הוא מעוניין לקבל בתוצאות חיפוש וכתוצא מכך להזמין השירות או לרכוש מוצר. מצב כזה יביא לאתר גולשים שכבר מוכנים ב90% לבצע רכישה או להזמין שירות וזהו החלק החזק של הפרסום באינטרנט.

ביטויים מילה 4 ויותר

לביטויים באורך של יותר מ 4 מילים, יש נפח חיפוש מאוד קטן אבל התנועה ממש ממוקדת. לדוגמה "לקנות שולחן מעץ בתל אביב", "להזמין עיצוב פנים בחיפה" וכדומה. – פחות מומלץ ללקוחות לעבוד עם הביטויים הארוכים ועדיף , לעבוד עם ביטויים יותר טובים(ביטויים מילה 2-3). הביטויים האלה(מילה 4 ויותר) נקראים "זנב ארוך". במקרים של שרות או מוצר בשוק תחרותי מאוד-ייתכן שנמליץ שכן לעבוד עם ביטויים ארוכים אך הדבר דורש בדיקה מקצועית ומעמיקה של הדברים.

מיתוג/מתחרים

ביטויים מסוג מיתוג/מתחרים – בדרך כלל שם חברה או אדם הנותן שירות. לעתים רחוקות התנועה קטנה אבל המיקוד גבוה. בדרך כלל קידום ביטוי מהסוג הזה לא נדרש – פרט לקידום הפוך. דוגמה לביטוי מהסוג "אורנג'", "הוט" וכדומה.

לסיכום, מומלץ מאוד לעבוד עם ביטויים כפי שהוסבר בעל אורך 2-3, כך הלקוח יקבל את ההחזר הטוב ביותר להשקעה שלו: תנועה רבה וממוקדת יותר.

שינוי גודל גופנים