כתיבה שיווקית לאתרים

כתיבה שיווקית לאתרים

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים היא משימה חשובה ביותר מכוון שהתוכן משפיע ישירות על יחסי המרה של גולשים באתר ועל מנועי חיפוש. כלומר התוכן מכיל לפחות 2 אספקטים חשובים:

  1. השפעה על מנועי חיפוש ורובוטים שסורקים את האתר.
  2. השפעה על גולשים/לקוחות שירצו להזמין שירות/מוצר.

תוכן שיווקי לקידום ומנועי חיפוש.

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום הוא צפיפות מילה. במילים אחרות חשוב ביותר כמה פעמים ביטוי שאנחנו רוצים לקדם יופיע בטקסט. ישנם מקרים שבעל האתר לא תמיד זוכר את הכלל, ורוצה להתחיל לקדם את האתר מבלי שהביטוי לקידום מופיע בתוך האתר ולכן המלצה חד משמעית היא לשכתב/להוסיף מילות מפתח לאתר. כמובן בהתאם למוצרים/שירותים של בעל האתר.

כלל אצבע: 3-5% ביטוי לקידום אמור להופיע במאמר/עמוד באתר, אבל חייבים לקחת בחשבון שאנחנו לא כותבים את התוכן רק למכונות(רובוטים שסורקים את אינטרנט), אנו ממליצים לכתוב תוכן שיווקי לאתר גם בשביל אנשים והרבה פעמים כלל האצבע אינו לא רלוונטי כלל.

תוכן שיווקי לגולשים.

לגולשים חשוב להבין מה הוא הבידול של המוצר או השירות שהאתר מציע. יחד עם זאת חובה לזכור שהתוכן חייב להיות מותאם למנועי חיפוש. לעתים רחוקות יש סתירה בין הדברים. איש תוכן מקצועי ומנוסה תמיד יצליח למצוא פשרה בין הדברים. במילים אחרות יש לשלב בין דרישות מנועי החיפוש (יש מעל 200 פרמטרים הקשורים לתוכן) לדרישות השיווקיות של הלקוח ), על מנת לקבל תוכן שיווקי לדף או לאתר.

תוכן שיווקי ייחודי.

חשוב גם למנועי חיפוש וגם לגולשים. רובוטים יודעים לזהות באופן אוטומטי תוכן ייחודי שלא מעותק ממקום אחר, בעצם העתקה מחבר בבה"ס תמיד תגרום לקבלת ציון נמוך מהמורה …
וזה גם חשוב לגולשים/לקוחות פוטנציאלים שמחפשים שירות/מוצר. סביר להניח שאתה כצרכן תרצה לקבל דרך התוכן תשובות לשאלות סטנדרטיות של צרכן: למה כדי לקנות מוצר/שירות? מה ערך מוסף של המוצר/השירות? כל מסר שיווקי ניתן להעביר דרך תוכן באתר . גולש/לקוח פוטנציאלי שקורא עד הסוף עמוד/מאמר באתר 90% לקוח שמוכן להזמין !

בנוסף, אחד מהפרמטרים החשובים בקידום אתרים הוא התנהגות הגולשים. למשל אם גולשים ממשיכים לקרוא תוכן שיווקי ועובר לעמודים אחרים להמשיך לקרוא תוכן באתר, זהו פלוס חשוב גם למנועי חיפוש וגם לבעל האתר.

סביר להניח שמנוע חיפוש יעריך התנהגות וזמן השהייה של גולש באתר וייתן פלוס לאתר וידרג את האתר בהתאם.
גם בעל האתר יקבל פניה/לקוח שרוצה להזמין שירות יותר ממוקד ושישאל פחות שאלות.

איש התוכן שלנו יראיין אותך טלפונית או בפגישה אישית על מנת לקבל מידע על החוזקות של העסק או המוצר, ויכתוב עבורך תוכן יצירתי מעניין ומסקרן שיגרום לגושלים ליצור איתך קשר או לרכוש את המוצר/שרות.

שינוי גודל גופנים