קידום בפייסבוקהאם מנועי החיפוש ובראשם גוגל מחשיבים את הרשתות החברתיות

קידום אתרים הוא תחום שכל העת מתפתח ומתחדש, שיטות קידום: קידום ממומן, פרסום ביוטיוב, טכניקות שיווק ומכירה כגון: דפי נחיתה, ניוזלייטרים ועוד. תחום נוסף שקיבל תאוצה גדולה בשנים האחרונות הוא קידום ברשתות חברתיות.

שיווק ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות מאפשרות כיום ליצור קבוצות עניין, ליצור קמפיינים ממומנים ואף לבנות אתר או דף נחיתה ברשת החברתית. שיווק העסק שלכם בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת הוא אמצעי לחשוף את העסק שלכם ללקוחות חדשים.
רשתות חברתיות כגון פייסבוק, ליניקדאן, טוויטר, קפה דה מרקר, תפוז, הן רשתות פעילות ומשפיעות. אם אינכם חברים עד היום באחת מרשתות אלו זהו הזמן להצטרף, לפתוח דף אוהדים, לפרסם פוסטים, לשתף תמונות וסרטונים, לכתוב ולהגיב.

כולם מדברים עם כולם

אין ספק שהנוכחות שלכם ברשתות החברתיות יכולה להביא לכם לקוחות חדשים, חבר שמכיר חבר המחפש בניית אתר או שירות אחסנה. פעמים רבות אנו רואים הודעות של אנשים המחפשים שירות מסוים ושואלים את החברים ברשת, האם הם מכירים יועץ עסקי טוב או כל שירות אחר. אנשים שגולשים ברשת החברתית ורואים פרסומת של העסק שלכם ולחצו על המודעה והגיעו אליכם.
הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות הוא עוד אפיק לשיווק ופרסום העסק שלכם, בהשקעה מינימלית תוכלו להגיע לעוד לקוחות חדשים שנמצאים ברשת.

תעשו לי לייק

האם קידום ברשתות חברתיות הוא טרנד שיחלוף או אמצעי קידום שכל מקדם אתרים חייב לקחת בחשבון בפעולות השונות של קידום האתר? מקדמי אתרים רבים מעלים השערות לגבי היעילות של קידום האתר ברשתות החברתיות: פרסום פוסטים, יצירת דף עסקי, בלוג או אתר ברשתות החברתיות. ועד כמה עדכונים אלו משפיעים על דירוג תוצאות החיפוש האורגניות.

אופנה או קידום

הנחת העבודה כיום בקרב מקדמי אתרים רבים היא שההשפעה של הרשתות החברתיות היא מועטה, אם בכלל. ויחד עם זאת לא ניתן להתעלם מהנוכחות של הגולשים ברשתות החברתיות. באם מדובר בתגובה על פוסט או על מספר עוקבים חשוב שגם פה תהיה שמירה על חוקי הקידום של גוגל, כך למשל, 100 ציוצים מאדם אחד על אתר, המפורסמים מאותו אדם יהיה בעל משקל נמוך מ- 10 ציוצים של אנשים שונים, בנוסף חשוב שגם העוקבים יהיו בעל סמכותיות גבוהה, בדומה למקורות הקישורים שהינך מקבל לאתר.
לסיכום, הרשתות החברתיות נמצאות ברשת והן בועטות, נכון להיום כנראה שההשפעה שלהן על קידום אורגני הוא מועט, וגם את זה ניתן לסייג, ויתכן שהיא משתנה ממדינה למדינה. מקדם אתרים מקצועי ידע לקדם את האתר בתמהיל שיווקי נכון הכולל גם שיווק ברשתות החברתיות.