המטרה העיקרית של פרסום

המטרה העיקרית של פרסום היא להגדיל מכירות או להגדיל מספר של משתמשים פעילים, תלוי באופי הפעילות של החברה. שיווק באינטרנט בעזרת מנועי חיפוש, אתרים אחרים ו מדיה הוא חלק בלתי נפרד מפעילותה של כל חברה מסחרית או ארגון לא ממשלתי.

מסעות פרסום נבדלים אחד מהשני, בדרך כלל, בתקציב וביעילות. לחברה קטנה, למשל, יתאים פרסום באינטרנט בשל עלותו הנמוכה ותרומתו הגדולה. באינטרנט אפשר "להגיע" ללקוח ישירות במקום לירות לכיוונים שונים.

מסע פרסום מכיל בתוכו:

להצלחה מקסימאלית, כמובן, אפשר וצריך לשלב בין כל הסוגים המוזכרים.

מנועי חיפוש

מנועי חיפוש הם מנגנון פופולארי לחיפוש מידע באינטרנט. בדרך כלל, רוב הלקוחות מגיעים דרך מנועי חיפוש גדולים כגון Google ו- Yahoo. בעת בניית האתר כדאי לכם להתייעץ עם המומחים בתחום קידום אתרים במנועי חיפוש. אתר שהוא לא "ידידותי" למנוע חיפוש יכול להרוס את כל הפרויקט.

פרסום באתרים אחרים

כיום סוג פרסום זה הוא אחד סוגים הפופולאריים ביותר. אתר שמורכב בעיקר מתוכן יכול ורוצה להרוויח ממכירת לינקים לאתרים אחרים.

דוגמאות של אתרי תוכן:

  • אתר החדשות
  • פורטל – אתר המכיל שירותים אינטראקטיביים כגון: שערי מט"ח, חיפוש, חדשות וכד'.
  • אתר מקצועי, כגון פורום בנושא מחשבים

באנר צבעוני המבטיח הנחות ומבצעים באתר המפורסם, בדרך כלל, מושך גולשים. אף על פי שקיימות שיטות אחרות למשוך לקוחות.

פרסום במדיה

סוג פרסום זה קיים כבר למעלה ממאה שנים. כולנו יודעים מה מפרסמים בעיתונים, ברדיו ובטלוויזיה. למרבה הצער, יעילותו של פרסום זה מוטל בספק מכיוון שרק לחברות גדולות יש אמצעים לכך. כמו כן מוטל בספק גם "חיי המדף" של פרסום כזה משום שעיתון המכיל פרסומות, לדוגמא, נזרק אחרי שנקרא.

 

לכל המאמרים