קיימים שני מודלים עיקריים של פרסום באינטרנט:

לכל מודל יתרונותיו וחסרונותיו שלו. דאי להתייעץ עם המומחים בתחום , לפני שבוחרים את מודל הפרסום.

עלות לפי הקלקה (PPC):

למודל זה מספר יתרונות. המפרסם משלם רק על "הקלקה" על הפרסומת שלו. פרסומות כאלה בדרך כלל באות בצורה של מודעת טקסט קטנה, תמונה או באנר.

יתרונות של מודל פרסום זה

  • המשתמשים עוברים שני סבבים של סינון. הראשון – מנוע החיפוש מסנן את תוצאות החיפוש, ושני – משתמש נדרש לבצע פעולה פיזית של להקליק על פרסומת.
  • קיימת אפשרות לבדוק סטטיסטיקות , לפקח על התנהגות המשתמשים ולנצל את תקציב הארגון בצורה היעילה ביותר.
  • לעסקים קטנים ישנה אפשרות לפרסם את מוצריהם או את שירותיהם בצורה טובה לא פחות מעסקים גדולים ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר.

המפרסם לא רק משכנע את קהל היעד לבקר באתר שלו אלא גם שולט בתקציב הפרסום.

ייעוץ מקצועי

ייעוץ מקצועי יכול לעזור לכם למנוע בעיות מיותרות הקשורות בפרסום. ביחד עם מומחים אתם צריכים לבחור מילים שמצד אחד יתארו את מטרות הארגון, את מוצריו או את שירותיו, ומצד שני ימשכו מספר רב של משתמשים. בחירת מילים זוהי עבודה הדורשת דיוק מרבי כדי לחסוך בהוצאות.

תהליך הפרסום ב-PPC:

  • הגדרת מטרותיו של מסע הפרסום
  • חקירה מעמיקה של יעילות המילים. בשלב זה נבדקות כל המילים בנושא ושגיאות כתיב.
  • פתיחת חשבון באתרים מתאימים
  • התאמת התקציב לדרישות הלקוח
  • בדיקה סטטיסטית של התוצאות הראשונות של הפרסומת לאחר הניצול של 15-10% מהתקציב
  • שיפור התוצאות ע"י בדיקה חוזרת של מילים ראשוניות והוספת מילים חדשות
  • העלאת מסע הפרסום במנועי חיפוש שונים
  • בדיקת תוצאות

עלות ל-1000 חשיפות (CPM):

המפרסם משלם סכום מסוים עבור 1000 חשיפות של הפרסומת שלו. למודל זה יתרונות וחסרונות. אחד היתרונות הבולטים של מודל זה הוא הפשטות בשימוש. המפרסם מוכר מספר חשיפות מסוים עבור סכום מסוים. מחד גיסא אין ערובות ליעילות המודל הזה (יתרון וחסרון בו-זמנית), ומאידך גיסא, זוהי שיטה מצוינת לחיזוק המותג של המפרסם.

בדרך כלל למודל פרסום זה אין קהל יעד. זאת אומרת, רק חברות גדולות, שהמותג שלהן חשוב להן יכולות להרשות לעצמן את המודל הזה.

 

לכל המאמרים