דירוג גבוה במנועי חיפוש אינו מספק!

מיקומו הגבוה של האתר בתוצאות חיפוש אינו מבטיח כניסת מבקרים.

סקרים הבודקים את התנהגות המשתמשים עונים על השאלות הללו

  • המשתמשים מחליטים תוך מספר שניות לאן להיכנס.
  • משתמשים קוראים תקציר של מנוע החיפוש שמראה עד כמה דף זה מתאים לחיפוש שלהם.
  • משתמשים מעדיפים דפי אינטרנט, שבהם מילות חיפוש הן מודגשות.

מעבר המשתמשים ממנוע החיפוש לאתר שלך

  • סגנון האתר והפורמט שלו צריכים להיות מותאמים לקהל היעד.
  • הכותרת צריכה להתאים לאתר בכלל ולכל עמוד בפרט.
  • תוכן האתר חייב להיות עשיר במילות מפתח.
  • לכל עמוד צריכה להיות תת-כותרת שמדגישה את הנושא שלו.
  • כתובת האתר צריכה להיות קצרה, ברורה, ושיהיה קל לזכור אותה ולהגות אותה.

 

יעילותו של אתר נמדדת ביכולתו להניע משתמש לעבור לעמוד הדרוש לארגון או, במילים אחרות, להפוך למשתמש פעיל.

מה צריך להיעשות? מה על המשתמש לבצע?

אתר מצליח מושך אליו משתמשים שחוזרים לבקר פעמים רבות. האתר פונה אליהם בצורה נכונה ומניע אותם לבצע את הפעולה הדרושה. פרסום ותחומי עניין של משתמשים הם מרכיבים חשובים של אתר מצליח .

בעזרת פרסום טוב , עיצוב אפקטיבי ותוכן רלוונטי ניתן לשכנע משתמשים לעשות את הדברים הבאים:

  • למלא טופס
  • לשלוח דוא"ל
  • להתקשר למספר טלפון מסוים
  • לבצע הזמנה
  • לבקש מידע נוסף
  • לקבוע פגישה עם נציג מח' שיווק
  • להירשם למועדון חברים של הארגון
  • להתנדב בעמותה
  • לחפש עבודה
  • לעשות מנוי לחדשות
  • לבקש דוגמית של מוצר בחינם
  • להוריד גרסת ניסיון של תוכנה
  • להדפיס שובר הנחה
  • ופעולות רבות נוספות...

 

אתר אינטרנט הוא דו-שיח ישיר בין קונה למוכר. ארגון יכול לפנות ישירות למשתמשים ולהציע להם מידע נוסף. ישנם משתמשים שתמיד מוכנים למלא טופס קצר בתמורה לקבלת שי קטן או הנחה. חשוב גם לשמור על קשר עם המשתמשים כדי להבין את צרכיהם.

אפשר להציע למשתמשים: לפנות למח' שיווק, לתת שי אם הוא יהפוך ללקוח (בדרך כלל שווי השי הוא לא גבוה ביחס לתועלת שניתן להפיק מלקוח חדש), להוריד תוכנה בחינם או גרסת ניסיון שלה או לשלוח להם שובר הנחה.

לא מספיק לגייס לקוחות חדשים – צריך לשמר אותם ולשכנע אותם לבצע פעולות מסוימות . תמיד ניתן לייעל את האתר אם משתמשים לא-פעילים הופכים לפעילים. חייבים לנתח את התנהגות המשתמשים כדי להבין מדוע חלקם מבצע הזמנות וחלקם לא. על מנת לקבל רווח מקסימאלי מהעסק, צריך לעשות אופטימיזציה לאתר האינטרנט.


להעלות את האפקטיביות של המשתמשים


  • להגדיל כמות המשתמשים הפעילים
  • לקבל שותפים, מתנדבים, לקוחות ועובדים חדשים
  • לקדם את האתר באמצעות המבצע "חבר מביא חבר"
  • בעתיד, להרחיב את פעילות הארגון

 

לכל המאמרים