פרסום ממומןמקצועני פרסום ממומן

כבעל עסק אתה מכיר את האתגר ואת הקשיים בהשגת לקוחות חדשים.

פרסום ממומן בגוגל הוא אחת הדרכים המהירות והיעילות ביותר להגיע אל קהל לקוחות גדול וממוקד. קידום ממומן על ידי מערכת Google AdWords היא כלי שיווקי יעיל למטרת שיווק העסק והשגת לקוחות חדשים ממוקדי מטרה, מאחר שתכנית AdWords מבססת את הצבת המודעות על חיפוש מילות מפתח רלוונטיות המוגדרות על ידי מפעיל מסע הפרסום.

פרסום ממומן בגוגל מוכיח את עצמו ככלי רב עוצמה עבור עסקים בינוניים וקטנים להשגת לקוחות.

מילה על קידום ממומן

בקידום ממומן בגוגל מאפשר לכל בעל עסק להציב מודעות פרסום בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות לעסק.
קידום ממומן כולל מודעה קצרה עם פרטי העסק כגון: כתובת וטלפון החשופים ללקוחות רלוונטיים שחיפשו את המוצר או השירות שלך. הפרסום משתלם מאחר שאתה משלם רק עבור אלו שהקליקו על המודעה.
פרסום בגוגל מאפשר לך שליטה מלאה. תוכל לקבוע: איזו מודעה תופיע, באילו מילות מפתח המודעות יופיעו, תקציב יומי ואף שעות שבהן תופענה המודעות.

גוגל מפרסמת את סדר המודעות בדף בהתאם לציון איכות שהיא נותנת לכל מילת מפתח המופיעות במסע הפרסום. ציון האיכות בנוי מפרמטרים שונים לצרך מדידת הרלוונטיות של מילת המפתח לטקסט המודעה ולשאילתת החיפוש של הגולש.

פרסום במערכת Google AdWords

קידום ממומן מתאים לבעל אתר קיים. פעולת פתיחת החשבון במערכתGoogle AdWords פשוטה וכוללת הכנסת פרטים אישיים מזהים ואמצעי תשלום.

הגדרת מסע פרסום

קידום ממומן מתאים לבעל אתר קיים. פעולת פתיחת החשבון במערכתGoogle AdWords פשוטה וכוללת הכנסת פרטים אישיים מזהים ואמצעי תשלום.  השלב הראשון של פתיחת מסע הפרסום בגוגל הוא הגדרה של מסע הפרסום והינו החלק המשמעותי להצלחתו. גוגל מאפשר לכם לבחור היכן יופיעו המודעות: ברשת החיפוש ובשותפי חיפוש (רשת התוכן - אתרים הקיימים ברשת), או ברשת החיפוש או ברשת התוכן. כמו כן ברשת החיפוש תופענה מודעות בעלות מלל בלבד, בעוד שבשותפי התוכן תוכלו להציג מודעות מלל או מודעות הכוללות תמונה או באנר מעוצב, המושך את עיני הגולש.

רשת התוכן מאפשרת הצבת מודעות באתרים שונים. הצבת המודעות היא בהתאם לתוכן הדף, למשל: באתר העוסק בהפקת אירועים יוצגו מודעות הקשורות לתוכן הדף. בעלי אתרים המספקים שטח פרסום לגוגל נהנים מרווח במידה ולחצו על המודעה הקיימת באתר שלהם.

מיקוד המודעה

גוגל מאפשרת למפרסם לקבוע את מיקום המודעה מבחינה גיאוגרפית ואת השפה. ניתוב לקהל היעד הרלוונטי מבחינת מיקום ואף חתך גיל יהפכו את המודעה לממוקדת, ללא בזבוז של קליקים שאינם רלוונטיים למפרסם. גוגל מאפשרת וממליצה ליצור מודעה נפרדת לכל קהל יעד, למשל: מודעה הפונה לגברים בחתך גיל מסוים ומודעה נפרדת הפונה לנשים בהריון. בנוסף המודעות יכולות להיות מכוונות גם לקהלים במדינות אחרות. ניתן למקד את החיפוש לרדיוס גיאוגרפי שבו העסק ממוקם, במידה והעסק נותן שירות במקום מסוים.

כתיבת מודעה

גוגל מאפשרת לכתוב מודעה הכוללת כותרת ומלל קצר שמטרתו להניע את הגולש לפעולה. שורת אתר לתצוגה וכתובת אתר יעד.

  • כותרת - הכותרת הינה בעלת 25 תווים. חשוב שהכותרת תכיל את מילות המפתח של המודעה ויחד עם זאת שתהיה מושכת או עונה על הצרכים של הגולש. למשל: סובל מכאבי ברכיים? או לנו הפתרון לכאבי ברכיים. מצד אחד ישנה הזדהות עם צורך של הגולש ויחד עם זאת מילת המפתח הרלוונטית למודעה היא כאבי ברכיים. 
  • שורת טקסט – כוללת שתי שורות כדי לתאר את המוצר או השירות שאתה מפרסם. שורת הטקסט כוללת 35 תווים בכל שורה. המקום במודעה מוגבל והמודעה נועדה לתת לגולש אינפורמציה כללית ביותר על השירות או המוצר. לכן חשוב שתוכן המודעה יהיה ברור ומסוגנן בצורה קולעת. גם כאן מומלץ לכלול את מילת המפתח הרלוונטית לשירות או למוצר.
  • כתוב אתר לתצוגה - היא השורה האחרונה במודעה והיא כוללת את כתובת האתר שלכם. המטרה היא ליידע את הגולש לאיזה אתר הוא יכנס כשהוא ילחץ על מודעה.
  • כתובת אתר יעד - ניתן להגדיר לאיזה דף ספציפי הגולש יגיע שהוא ילחץ על המודעה, כתובת אתר היעד נקרא גם דף נחיתה. דף זה יכול להיות דף באתר רלוונטי ומספר על השירות או דף נחיתה שנבנה במיוחד למודעה.
  • כתובת אתר לתצוגה וכתובת אתר היעד חייבים להיות אותה כתובת אתר.


המודעות נכתבות על ידינו יחד עם בעל העסק. בשלב הראשון נכתבות מספר מודעות ובשלב הבא אנו מאבחנים ביניהן מהי המודעה הטובה והמושכת ביותר, שמביאה את מספר הפניות הגדול ביותר. מעבר לכך ישנה חשיבות לכתיבת מודעה בעלת מסר שיווקי וערך מוסף היוצרת בידול מהחברות המתחרות. אנו ב UpMaster יחד עם הלקוח כדי למצוא את הבידול ולהביא בכך יתרון על המתחרים.

בהתאם לכתיבת המודעה חשוב שדף הנחיתה באתר יהיה הרלוונטי והמותאם ביותר למודעה. במידה ואין דף נחיתה מתאים מדפי האתר, אנו ניצור דף המותאם מבחינת מילות המפתח ותוכן המודעה. החשיבות היא ליצור תיאום בין המודעה לדף הנחיתה. הדבר מסייע לקבל ציון איכות גבוה יותר על מילות המפתח ומאפשר להוריד את עלות המחיר להקלקה והשגת מיקום גבוה יותר של המודעה.

תוספות למודעות

גוגל מאפשרת להוסיף תוספות למודעות כגון כתובת: טלפון ואף קישורים לדפים נוספים באתר. חשוב לציין כי כל מודעה עוברת את האישור של גוגל על מנת להבטיח כי המודעה עומדת בתנאי הפרסום של גוגל. גוגל אינה מאשרת מודעות הכוללות מספר טלפון במודעה עצמה.

פרסום של תוספות כגון כתובת, טלפון או כל תוספת אחרת לא תמיד יופיעו במודעות, כמו כן, נכון להיום לא ניתן לעשות קידום לפי אזור.
הערה נוספת בפרסום מודעות של גוגל לא ניתן ברשת החיפוש פרסום לפי חתך גיל או מין. בעוד שברשת המדיה ניתן לעשות זאת.

בחירת מילות מפתח

השלב הבא בכתיבת מודעה הוא בחירת מילות המפתח הרלוונטיות למודעה. מילות מפתח הם המילים או הביטויים שלקוח פוטנציאלי ישתמש בהן כדי לחפש בגוגל את המוצר או השירות שלך. מילות מפתח קובעות אילו חיפושים יפעילו את המודעות שלך. לכן חשוב להזין מילות מפתח רלוונטיות ומתאימות לתוכן המודעה. ניתן ליצור רשימה של מילות מפתח לכל מודעה, מילים נרדפות, מאפיינים ואף שמות מותגים. חשוב לא ליצור כפל של מילות מפתח באותה מודעה.

גוגל מאפשרת לבנות מסע פרסום ורק לאחר השלמתו תוכלו להזין את התשלום. אם לא הזנתם את ביצוע התשלום - המודעות לא תופענה.

לנו הכלים והידע לבנות עבורך מסע פרסום ממוקד, המתאים לצורכי העסק שלך, כך שתשלם פחות על כל הקלקה.

למה אני לא מופיע?

פעמים רבות לקוחות מחפשים את המודעה שלהם בגוגל ולא מוצאים את המודעה. לרוב התשובה טמונה בתקציב הפרסום שהגדרנו ליום. בתקציב קטן של 5 שקלים ביום כשכל הקלקה עולה בין שקל לשניים. לאחר שתיים שלוש הקלקות על המודעה, המודעה תרד למשך אותו היום ותתחיל להופיע רק ביום למחרת. לכן סיבה ראשונה לאי הופעת המודעה היא ניצול התקציב היומי.

פעמים רבות גוגל פורס את התקציב לאורך כל היום, המשמעות היא שבחלק מהחיפושים המודעה לא תופיע על מנת לאפשר פרסום של המודעה לאורך כל היום. המשמעות היא שככל שהתקציב היומי יותר גדול, כך המודעות תופענה לעיתים קרובות יותר.

 

התקשר כעת וקבל מתנה שובר פרסום: 072-2367631