מדד האמינות של גוגלהגורמים המשפיעים על אמינות האתר שלכם בגוגל

בנייתם אתר לתפארת, השקעתם זמן, מחשבה, כתבתם תוכן, הגדלתם ראש ולא וויתרתם על תמונות וסרטונים. מדוע האתר שלכם לא מצליח להתקדם בתוצאות החיפוש?
גוגל מדרג את האתרים על פי הרלוונטיות שלהם למילת המפתח, אחד המדדים המשפיעים מעבר לרלוונטיות הוא דירוג האתרים, מה שמכונה בשפת מקדמי האתרים מדד האמינות Credibility .
ההגדרה של מדד האמינות הוא למעשה ציון שגוגל נותן לכל אתר בהתאם לפרמטרים שהוא קבע לפיהם הוא מודד את האתר ולפי הציון הוא מדרג את האתר. אם כן מהם הפרמטרים המשפיעים על דירוג האתר?

קישורים נכנסים

גוגל בודק אילו קישורים נכנסים לאתר, מאילו אתרים מגיעים קישורים אלו. למעשה קישורים נכנסים הוא אחד הפרמטרים המשפיעים על מדד האמינות. ולכן חשוב ליצור קישורים נכנסים לאתר רק מאתרים איכותיים בעלי דירוג גבוה. עצה שלנו, אל תתפתו לקנות קישורים או להשתמש בחוות קישורים שבעבר היו נפוצות. בחרו קישורים המגיעים מעולם התוכן של האתר שלכם ונסו לבנות קישורים נכנסים מאתרים בעלי מוניטין טוב אצל גוגל.

שגיאות בקוד האתר

שגיאות בקוד האתר משמעותן כי גוגל עלול לא לסרוק את האתר בצורה מלאה. שגיאות קוד יכולות להופיע כלינקים שבורים, או לינקים המקשרים אל דפים שאינם קיימים. אתרים נקיים מבאגים מאפשרים לגולש למצוא את שחיפש. גם אם אינכם מבינים בדיוק איך בודקים באגים באתר פנו אל חברת קידום האתרים שלכם או אל בונה האתרים שלכם, שיבדוק עבורכם.

מבנה האתר

מבנה אתר איכותי הוא מבנה המאפשר לגולש להתמצא בקלות באתר ולמצוא את שחיפש. גולש שאינו מוצא את מבוקשו מהר מאוד יעבור לאתר הבא. לכן ניווט נכון של האתר עם דגש על דפים חשובים לצד דפים שאינם חשובים , קריאה לפעולה של הגולש, כל אלה יגרמו לכך שהגולש ימצא את מבוקשו במהירות וידע היכן להשאיר פרטים או למצוא את המידע שחיפש יתרמו ליחס המרה חיובי וירידה באחוז הנטישה באתר ואלו ישפרו את מדד האמינות ומכאן הדרך קצרה לקידום האתר במנועי החיפוש. עצה שלנו, השקיעו מחשבה על הניווט באתר ומה אתם רוצים שהגולשים יעשו באתר שלכם.

תנועה באתר

אחד המדדים החשובים כיום הוא מדד טראפיק לאתר. אין זה מספיק שתביאו את הגולשים לאתר. חשוב שהגולשים ימצאו את מבוקשם ולא ינטשו את האתר שנייה לאחר שנכנסו. לכן עצה שלנו, הקפידו שתהיה תנועה לאתר שלכם ובמידה ויש נטישה גדולה בדקו מה הגורם לנטישה ותקנו בהתאם.

רשתות חברתיות

אחד המדדים שחשובים כיום הוא הפניות ואזכורים ברשתות החברתיות וגוגל + שהחל לתפוס תאוצה בזמן האחרון. הרשתות החברתיות נתפסות בעיקר כשמירה על קשר רציף עם הגולשים ולכן הקפידו להשתמש ברשתות באופן רציף ולנהל דיאלוג עם האתר שלכם.

קישורים יוצאים

חלק חשוב בקידום הוא ליצור קישורים יוצאים מהאתר שלכם. יש המשקיעים זמן רב בהחלפת קישורים והאתר שלהם למעשה מכיל מספר רבים של קישורים יוצאים לאתרים אחרים, שרובם אינם רלוונטיים לתחום עיסוקם. הקפידו ליצור קישורים מתחומים הקרובים לתחום שלכם. בנוסף הקפידו שאין קישורים שבורים באתרכם. כאלו המובילים לדף שגיאה 404 למשל.