מחקר מילות מפתח

שם מתחםכל בעל העסק רוצה לקבל תנועה ממוקדת של לקוחות חדשים לעסק. לכן ההמלצה החד משמעית היא ליצור ערוץ שיווקי לעסק(במילים פשוטות "לקדם אתר").
 

הסבר מלא על מחקר מילות מפתח . . .

מטרות ויעדים בגוגל אנליטיקס

שם מתחםהגדרת יעדים נדרשת כדי לקדם לקוח בצורה הטובה ביותר , כלומר לדעת איך הגולשים יוצרים קשר עם הלקוח ומה הגורם שמביא יותר פניות/לידים(Lead) ללקוח.
 

הסבר מלא על מטרות בשביל קידום בגוגל . . .

קידום ומערכת ניהול תוכן

שם מתחםמערכת ניהול תוכן המאפשרת לבעל האתר לנהל את כל התכנים באתר, להוסיף, לשנות, לעדכן ואף למחוק דפים במידת הצורך.
 

על קידום אתרים ומערכת ניהול תוכן . . .

בחירת שם דומיין

שם מתחםבחירת דומיין תשרת את בעל העסק הן בהצגת הדומיין והן בכתיבת הדומיין לכן חשוב לשים לב למספר דגשים.
 


בחירת שם מתחם . . .

בניית חנות וירטואלית

בניית קניון און לייןתחום בניית האתרים התפתח ומעבר לאתרי תדמית שמטרתם להציג אתכם, בדומה לכרטיס ביקור.


בניית אתר חנות וירטואלית . . .

קידום אורגני ורשתות חברתיות

גוגל בכל אוקיינוס המידע הזו, מנסה לעשות סדר עבורנו הגולשים ולהביא לנו את המידע הרלוונטי ביותר לחיפוש שלנו.

קידום אורגני ורשתות חברתיות . . .

למה אני צריך קידום אתרים

למה אני צריך קידום אתרים?שווה לכל עסק לפנות לחברת קידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם? האם זה משתלם וכדאי להשקיע את כל תקציב הפרסום בקידום האתר ?

כדאי לקחת מקדם אתרים? . . .

להופיע בגוגל

איך להופיע ב Googleפרסום ממומן בגוגל משמעו כי חיפוש מילת מפתח שהזנת במודעה תביא לכך שהמודעה תופיע במידה והגולש חיפש מילת מפתח זאת. פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום שעובד אין בכך ספק . 
איך להופיע  בגוגל. . .

עיצוב לאתר

עיצוב לאתריםאיך לבחור את עיצוב אתר? הדגם הנכון של האתר שלכם. אילו דגמי האתר קיימים? כיצד לבחור את רכיבי העיצוב הטובים ביותר עבור האתר? כיצד להעלות את אבטיפוס האתר לרשת?
עיצוב אתר . . .

פרסום באינטרנט

פרסום באתרים אחריםסוגי פרסום באתרים אחרים. תכונותיו של המודל "עלות לפי הקלקה". תכונותיו של המודל "עלות ל-1000 חשיפות"


פרסום באתרים אחרים . . .

תכנות אתר

תכנון ותכנות האתראיך לבנות אתר אינטרנט בצורה נכונה? שלבי הבנייה של האתר. הוספות, שינויים ותיקונים באתר. מתי וכיצד נפתח אתר אינטרנט? איך לבנות אתר יעיל? סוגי אתרים. קהל היעד של האתר שלך.
תכנון ותכנות האתר . . .

מעקב הזמנות

המרת משתמשים נכונהכיצד משתמשים מבצעים את הפעולות הדרושות? מהי עלותו של כל לקוח? מהו ההבדל בין עסקה קטנה לגדולה? מהי תדירותן של עסקאות קטנות או גדולות? כיצד להחזיר את ההשקעה שלך?
המרת משתמשים נכונה . . .

שימור לקוחות

גיוס לקוחות ושימורם לקוחותאיזה אתר נחשב ליעיל? מהן המטרות העיקריות של כל אתר? כיצד אמור להיראות תוכן של אתר? כל כמה זמן צריך לחדש את התוכן?

גיוס לקוחות ושימורם לקוחות . . .

מנועי חיפוש

כיצד עובד מנוע חיפושכיצד עובד מנוע חיפוש? כיצד לקדם אתר במנועי חיפוש? אילו גורמים משפיעים על קידום האתר במנועי חיפוש? מהן מילות מפתח? כיצד לבחור מילות מפתח לפרסום?

כיצד עובד מנוע חיפוש . . .

הגדרת קובץ הוסט

קובץ Hosts מאפשר לנו לעבוד על אתר חדש שאנחנו יכולים לגשת אליו רק מהמחשב שלנו מבלי שהוא באוויר וחשוף לגולשים


איך להגדרי מחשב לראות שרת הנכון . . .

בניית אתר תדמיתי

בניית אתרים תדמיתיים היא יחסית פשוטה לבנייה וכוללת מספר דפים המציגים את המוצרים או השירותים שלכם.



בניית אתר תדמיתי . . .

מקצועני פרסום ממומן

מקצועני פרסום ממומןפרסום ממומן בגוגל הוא אחת הדרכים המהירות והיעילות ביותר להגיע אל קהל לקוחות גדול וממוקד.


פרסום ממומן . . .

רשת חברתית

רשת חברתית פייסרשתות חברתיות מאפשרות כיום ליצור קבוצות עניין, ליצור קמפיינים ממומנים ואף לבנות אתר או דף נחיתה ברשת החברתית.


רשת חברתית פייסבוק . . .

אופטימיזציה לאתר

אופטימיזציה לאתר קידום אתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מטרתו להביא את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש וליהנות מחשיפה מקסימאלית של לקוחות פוטנציאלים.


אופטימיזציה או קידום לאתר . . .

מדד האמינות של גוגל

מדד האמינות של גוגלהגורמים המשפיעים על אמינות האתר שלכם בגוגל: קישורים, שגיאות, מבנה האתר, תנועה באתר, רשתות חברתיות, קישורים יוצאים.

מדד האמינות . . .

עיצוב מחדש לאתר

שדרוג האתראיך לשדרג אתר? איך לשדרג אתר סטטיסטי? סיבות לשדרוג האתר. תהליך שדרוג האתר. למה לא לבנות את האתר מחדש? עצות חשובות לשדרוג האתר.

שדרוג האתר . . .

פרסום לעסק

פרסום לעסקאילו סוגי פרסום קיימים עכשיו? מהי מטרתה של כל פרסומת? כיצד נבנה פרסום במנועי חיפוש? חסרונותיו ויתרונותיו של פרסום במדיה.

המטרה העיקרית של פרסום באינטרנט . . .

לבנות אתר

לבנות אתר טובמה צריך לכלול אתר טוב? אילו יעדים צריכים להיות לו? כיצד לבחור קהל יעד? מה צריך להעביר לקהל היעד? מה חשוב למשתמש? אתר נוח לשימוש, מה זה? הבדלים בין יעדי הארגון לבין רצונות המשתמש.
לבנות אתר טוב . . .

סטטיסטיקה לאתר

סטטיסטיקה לאתראיך המשתמשים מגיעים לאתר? אילו פעולות הם מבצעים? מדוע הם "בורחים" מהאתר? כמה משתמשים נכנסים לאתר?

מעקב סטטיסטי . . .

פרסום תקשורת המונים

פרסום מסורתי במדיהסוגים שונים של פרסום מסורתי. תכונות מיוחדות של פרסום בעיתונות. איך עובד פרסום ברדיו? למה רק חברות גדולות מפרסמות בטלוויזיה?

פרסום מסורתי במדיה . . .

ניתוח משתמשים

דירוג גבוה במנועי חיפוש אינו מספק !האם זה מספיק שלאתר שלי דירוג גבוה במנועי חיפוש? עד כמה אתר צריך להיות מותאם לכול? מה המשתמש יכול לעשות באתר? כיצד להעלות את יעילות האתר?

דירוג גבוה במנועי חיפוש אינו מספק . . .

מערכת ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכןפיתחנו מערכת מתקדמת שבאופן טבעי מאפשרת להגיע לעמוד ראשון ב Google ולהשיג לקוחות חדשים.


בניית אתרים עם מערכת ניהול תוכן מתקדמת תבטיח . . .