קידום אתרים לבדלמה אני צריך קידום אתרים?

עסקים רבים מתחבטים בשאלה האם שווה לכל עסק לפנות לחברת קידום אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם? האם זה משתלם וכדאי להשקיע את כל תקציב הפרסום בקידום האתר ?
כיום מגזר העסקים בנוי ברובו מחברות קטנות ובינוניות המעסיקות בין עובד אחד ועד עשרה עשרות עובדים. לרוב חברות אלו בעלות תקציב פרסום קטן. אפשרויות הפרסום כיום רבות: עיתונים מקומיים, פליירים, טלמרקטינג ועוד. עולם האינטרנט כבש אותנו בסערה ולמפת הפרסום נכנס עוד שחקן מרכזי שהוא בניית אתר וקידומו ברשת החיפוש

מילה על גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בארץ ולמעשה כולם עוברים דרכו בחיפוש אחר סרט, קנייה של מוצר או שירות, תקשורת עם חברים ועוד. המיקום שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל ישפיע רבות על מספר הנכנסים לאתר ועל הקניה שלהם באתר שלנו.
בעלי עסקים רבים שבנו אתר משלמים למעשה על הבניה והאחסון של האתר מבלי שהאתר נותן את התמורה שהוא הבאת לקוחות חדשים. לרוב אתרים אלו ממוקמים בדפים אחוריים של תוצאות החיפוש וללא הקלדת שם העסק יתכן שלא תראו את האתר. אתר אינטרנט משול לעסק או חנות שפתוח 24/7 אם יודעים לנהל אותו בצורה נכונה. כמה נפלא היה אם הייתם פותחים את תיבת הדואר בכל בוקר ומגלים שבמהלך שעות הערב מישהו התעניין במוצר שלכם או בשירות שלכם. מילת המפתח היא נוכחות ולא בדפים האחוריים של תוצאות החיפוש של גוגל, ששם אף אחד לא מחפש.

פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הופך יותר ויותר כדאי לבעלי עסקים וחברות קטנות ובינוניות מכמה סיבות:

שאלה של תקציב

פרסום באינטרנט מאפשר לכם לבחור איזה פרסום שאתם רוצים: קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, פרסום בפייסבוק או פרסום ביוטיוב. התאמת הפרסום נעשית בהתאם למטרת הפרסום, קהל היעד, כך שהפרסום הופך ממוקד ונכון לעסק.
כיום פניה לחברת קידום אתרים לשם קידום אתר אורגני או פרסום ממומן באינטרנט יכול להקפיץ את המכירות של העסק בתקציב קטן יחסית. לעומת אמצעי הפרסום האחרים הקיימים כיום. פרסום באינטרנט מאפשר לכם לבחור את התקציב שלכם ולהתאים אותו ליעדים של העסק שלכם, אין צורך בתקציבי ענק.

מבחן התוצאה

קידום אתר באינטרנט, באם מדובר בקידום ממומן או קידום אורגני, הוא מדיד, תוכלו לקבל סטטיסטיקה לאתר כמה גולשים נכנסו לאתר, כמה זמן שהו בו, כמה מילאו טופס ומאין יצאו. איזה פרסום עוד יכול להראות לכם כמה הוא יעיל או לא. בנוסף בהתאם לממצאים תוכלו לשנות את אסטרטגיית הפרסום לכזו שעובדת עבור העסק שלכם.

לא חייבים לבחור

פרסום באינטרנט מאפשר לכם לפרסם בכמה סוגי פרסום שונים: לקדם את האתר באופן אורגני יחד עם פרסום ממומן בגוגל, ביוטיוב ובפייסבוק, ולאחר חודש לראות איזה פרסום עבד טוב יותר.