להופיע בגוגללהופיע בגוגל

פרסום ממומן בגוגל משמעו כי חיפוש מילת מפתח שהזנת במודעה תביא לכך שהמודעה תופיע במידה והגולש חיפש מילת מפתח זאת. פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום שעובד אין בכך ספק . יש לך אפשרות להופיע בעמוד הראשון וליהנות מחשיפה גדולה של גולשים ממוקדים ורלוונטיים. ואם תחשוב על כך זו מציאה ממש מצוינת, אתה משלם רק במידה ולחצו על המודעה שלך.

לעיתים אתה מחפש את המודעה שפרסמת ולא מוצא אותה, לכך ישנן מספר סיבות:

מה התקציב שלך?

אחת הסיבות הנפוצות לכך שאינך רואה את המודעה היא בעיית תקציב וציון איכות נמוך של המודעה. כאשר התקציב נמוך משמעות הדבר שהמודעה לא תוצג בתדירות גבוהה כפי שהיית רוצה. הצגת המודעה שלך בתדירות שהיית רוצה פירושה חריגה עצומה מהתקציב היומי שהגדרת. לפיכך גוגל פורס את הופעת המודעה לאורך היום. המודעה שלך יכולה להופיע מספר פעמים בכל שעה ולא בכל פעם שנעשה חיפוש בהתאם למילות המפתח של המודעות שלך.

הצגה מואצת

יתכנו מקרים שהתקציב היומי שלך מוצה והמודעה תשוב להופיע רק ביום המחרת. לרוב הצגת המודעות תהיה לאורך כל היום אלא אם הוגדר במסע הפרסום הצגה מואצת, שמשמעות הדבר שהמודעה תופיע בתדירות גבוהה מספר פעמים עד למיצוי התקציב היומי ולאחר מיצוי התקציב היומי המודעה לא תופיע יותר באותו יום.

מיקוד ותזמון

פעמים רבות המודעה ממוקדת לאזור מיקום המגורים של לקוחות פוטנציאלים של העסק. הגדרת המיקום לאזור מסוים חוסכת למפרסם כסף בכך שגולשים מאזור אחר שהמודעה אינה רלוונטית עבורם, אינם רואים את המודעה ואינם יכולים להקליק עליה.
גוגל מאפשר למפרסם להגדיר את תזמון המודעה, למשל חנות שעובדת בשעות היום בלבד ומעוניינת שהמודעה תופיע רק בשעות שהחנות פתוחה, או מפרסם שמודע לכך מהנתונים הסטטיסטיים של מסע הפרסום כי רוב הגולשים הרלוונטיים מחפשים את השרות בשעות מסוימות. יעדיף שהמודעות תופענה בשעות אלו ולא יתבזבזו לאורך כל היום.

תהיה בקשר

המודעות של גוגל יכולות להופיע בניידים וברשת המדיה. חשוב להגדיר היכן יוצגו המודעות בהתאם לצרכים של העסק שלך. חשוב מעת לעת להיכנס אל מסע הפרסום ולוודא כי התקציב, הצעת המחיר וציון האיכות של מילות המפתח מוגדרים לרמה הרצויה לך במסע הפרסום.

מודעה חדשה?

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לך לבנות את המודעות, לרשום את מילות המפתח ולהקים את כל מסע הפרסום ולבחור מתי לפרסם. רק לאחר הזנת נתוני החיוב המודעות יופיעו. אם הזנת את נתוני החיוב בדוק כי אכן בוצע תשלום בכרטיס האשראי והתשלום איננו נדחה.

המודעה אושרה?

לגוגל יש מדיניות פרסום עליה תוכל לקרוא בחשבון אדוורדס. לאחר שהינך רושם מודעה היא נשלחת אוטומטית לביקורת על מנת לוודא כי המודעה מצייתת למדיניות הפרסום של גוגל. תוכל לראות בכרטיסייה מודעות בחשבון אדוורדס את הסטטוס של המודעה ובמידה ואינה אושרה, עליך לתקנה בהתאם למדיניות הפרסום. יש לקחת בחשבון שכל פעם שאתה עושה שינוי במודעה קיימת היא נשלחת אוטומטית לביקורת מחדש.

מהו ציון איכות?

פרמטר נוסף המשפיע על הופעת המודעה שלך היא ציון האיכות. ציון האיכות הוא ציון שניתן לכל מילות המפתח הנקבעות למסע הפרסום. פעמים רבות המודעה תופיע בעמודים אחוריים ולא בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש מאחר שמודעות אחרות הן בעלות דירוג גבוה מזה של המודעה שלך והן מופיעות בדף הראשון. ישנם מקרים שהמודעה שלך אינה עומדת בסף המינימום של מחיר לקליק שגוגל קבע עבור מיקום מודעה בדף ראשון.

רוצה לדעת עוד חוקי עשה ואל תעשה בנוגע איך להופיע ב Google?

 אפשר להתקשר, אפילו עכשיו: 072-2367631